Orkar inte mer nu!

Nu sitter jag här och ångest och panikattacker trycker i bröstet på mig :'(
Jag vet snart inte vad jag ska göra vad gäller denna helvetes vikt!
Jag kämpar och jag sliter för att gå ner i vikt och för att hålla mig där men det slutar alltid på samma sätt...jag går upp allt och mer därtill igen :'(
Just nu sitter jag här och väger för och nackdelar och vilken metod jag ska ta för att fixa detta.
Ska jag gå upp dom kilon till det behövs för att jag ska nå BMI och ev kunna få en GBP operation??
Ska jag avgifta mig helt från socker och inte kunna dricka mer cola eller pepsi? Det jag är helt sjukt beroende av?
Om jag ska klara av att banta ännu en gång måste jag avgifta mig från socker, det finns inga andra vägar att gå för jag har en ätstörning så enkelt är det.
Jag kan inte äta vitt bröd för det är rent socker.
Jag kan inte dricka läsk eller saft oavsett om det är light eller inte.
Jag kan inte äta bara en liten viktväktarchoklad på kvällen för det kvittar om det bara är 89 kcal i en sådan, det är socker i den!!!

Jag måste hitta en taktik och jag måste hitta den nu.
Jag ska ringa vårdcentralen och be att få en telefontid med min läkare.
För jag måste kolla av mina chanser att ev få en GBP operation.
Jag inbillar mig inte att det är min enkla väg till viktminskning.
Men jag har verkligen försökt allt och jag klarar inte en tur till.
Klarar inte den besvikelsen och nedstämdheten jag drabbas av när jag misslyckas ännu en gång.
Inte en gång under mitt vuxna liv, inte sedan jag var 16 år fått uppleva hur det känns att vara smal och känna mig bekväm med och i mig själv :'(.
Nu måste jag få hjälp eller hitta hjälpen som räddar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback