Ansökan klar!!

Nu kan jag andas ut för denna gången!
Vårdbidrags ansökan är färdigskriven och signerad!
Nu ska jag sätta den i postlådan i morgon!
Har säkert glömt något men samtidigt så kan man komplettera senare bara man får in den och att den är stämplad i rätt tid!
Jag är stolt över mig själv att jag fått det klart även om det var i sista sekund som vanligt =)
17 A4 sidor vart det denna gången!
Stackars handläggare som ska orka igenom mina romaner....

Nu ska jag krypa till sängs för i morgon vankas det jobb!
Ha en underbar vecka på er därute!

Kram


Kommentarer
Postat av: tess

gnäll i lagom dos e bra för själen... ler



17 sidor... ja du ser va väl som mitt ungefär... de närmsta en bok vi kan komma kanske... vet Albin undra om jag skrev en bok när jag skicka in mitt.... Är de för två av barnen nu för Nattis försvinner nu eller?? Vet många som skriver för hur det är en dag bara... på ett par sidor och sedan tar resten i samtalet. Men min handläggare ansåg min ansökan var bra och korrekt och så de vill ha det. Det lämnar inte så mycket frågor för dom. Nyfiken på vad du har med i din....För man kan vekligen få ideer om vad man själv missat.



Jag håller tummar nu att det ska gå bra och att det inte blir allt för lågt....



//Tess

2010-03-29 @ 06:51:44
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Jayne

Lycka till!

Jag fick min inskickad i höstas och blev förvånad över svaret...fick Ok fram till sonen gått ut gymnasiet...tre år på raken. SKÖNT!!!!



Kram på dej och förösk njuta av livet lite ibland... men livet är ju , tyvärr(?), upp och ner... och ja... usch..usch.

KRAM

2010-03-29 @ 07:08:25
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: anne

14 A4!?!?! Vad är det de vill veta??? Låter helt otroligt!

2010-03-29 @ 20:31:14
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback