Även kallat vänskap??

Det finns vissa männsikor i ens närhet som betyder så där otroligt mycket för en.
Som kan få en att må så bra men lika snabbt få en att må så där sjukt dåligt!
Som man klarar sig utan men som kan få en att känna sig hel när dom finns vid ens sida...
Och trots att man vet att den människan inte är bra för en av olika anledningar så mår man så bra när dom finns där!
Jag har en bästa vän som kan få mig att skratta så att tårarana rinner, få mig att le och känna mig betydelsefull.
Som får mitt hjärta att ömma och min vilja att finnas där...
Men som oxå kan få mig att gråta...
Både på gott och ont!
Och få mig att vara arg och förtvivlad!!
Får mig att sakna så att det river i hjärtat på mig!
Och då inser man att man klarar sig utan den personen men att man om man inte behöver, så vill man det inte heller!
Jag kan inte fatta att man kan känna sådan samhörighet med någon??
Och trots att vi inte pratat på flera månader så behövs det bara några ord mellan oss så skrattar vi och har jätteroligt ihop!
Kanske det är det som kallas VÄNSKAP??
Jag är glad att jag har dig i mitt liv även om det finns saker mellan oss som kan störa....
Men du kommer ALLTID ha en speciell plats i mitt hjärta som ingen kommer att kunna ersätta!
Jag hoppas du vet det,hjärtat!

Puss på er därute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback