Varför har inte barn någon muteknapp?!?!?!?

Hade tänkt mig en lugn och skön kväll här men sonen hade inte alls samma tanke som jag hade!!
Han har varit så intensiv och livlig här i kväll så jag har lust att sälja honom billigt på Tradera!!!
Han härjar,tjatar, lever om, sätter hundar att skälla,spelar hög musik,lyssnar inte alls vad man säger osv osv osv....
Jag blir bara så trött!!
Så i stället för att koppla av framför tv:n så är det lika bra att krypa i säng och dra täcket över huvudet!!

Jag önskar er alla en bra helg!
Kram


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja det där är inte kul :P

Efter att jag hunnit trötta på min egen röst i såna lägen så stänger jag till slut av :P

Trevlig lördag!!

2009-03-14 @ 10:56:54
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: tess

Ja brukar säga ja ska sälja mina på blocket... å OM ja lägger ut dom där kommer de itne bli sålda utan omhändertagna ha ha ha... undrar just va lång tid de skulle ta innan soc hörde av sig.... fy hemska tanke... Men ja vet oxå att mina barn tycker ja e minst lika billig å skulle nog kunna lämna mig till salu på en hylla på ICA. //Tess

2009-03-14 @ 16:52:51
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback