Fryser!! =(

God morgon eller god dag kanske! =)
Sitter här med mina allt för frusna fötter!
Det är så nedrans golvkallt här och är det -20 ute så är det ingen lek!
Denna helgen har varit lugn!
Var på barn kalas i går då brorsans lilleman Viggo fyllde ett år!
Han åt sin tårta med god aptit och visade med många glada leenden hur nöjd han var!
Där var det väl mer livat och glatt men sen har helgen gått i lugnets tecken!

På kvällen störde dock grabben och hans kompis lugnet!

Vid tio ringde han hem och talade snällt om att han och "Degen" kommer för dom ska ha skjuts till statoil!
In dundrade dom och bad mig starta bilen och började surra om cykelstället till bilen och gud vet vad!
Jag fattade nada!!
Tillslut kom det fram att han glömt att tala om att han skulle sova hos "Degen" och dom ville ha cyklarna med sig och lite godis till natten ;)
Varför körde inte "Degens" föräldrar när dom väl var där??
Nåväl....
Dom fick sitt godis,sina cyklar och ett par miniskidor!! ;)
Sen varde det åter lugn.... ;)

Såg en urkass film igår!!
The Architect heter den och vad ska jag säga om den??

The Architect

Den handlade om några hus som skulle rivas och hon som stod för den viljan vill ha arkitektens påskrift!
Filmen slutade tvärt och utan någon egentlig handling!
Eller var jag bara trött?
Tror inte det,men.....

Nu ska vi äta en frukost/Lunch här, jag och lilleman!
Gubben är på träning,den äldre grabben är kvar hos kompisen och dottern har inte sett dagsen ljus än! ;)
Hoppas ni får en underbar söndag!
Kram på er!




Kommentarer
Postat av: anne

WOW! Sover hon till efter 14?!?! igår väckte jag dottern vid 13, tyckte det räckte så...Lockade med shoppingsväng på stan..;)



God natt!

2009-02-08 @ 22:53:31
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Chris

Tack så mycket :) snäll du är.



Hur var kalaset då? fick lille Viggo några roliga presenter? =)

2009-02-09 @ 01:32:36
URL: http://tarantinos.blogg.se/
Postat av: tess

Hej gumman!!! Kikar in till dig lite ja innan ja ska ge mig av hemmåt. KRAM //Tess

2009-02-10 @ 20:36:23
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback