Snart exploderar jag!

Alltså.....UNGAR!!!!!
Man kan inte tro att det är sant trots att vi borde ha vant oss vid det här laget att man egentligen inte kan lämna våra barn ensamma en endaste liten sekund!
Det handlar om en 30-40 minuter som det rör sig om som dom ska vara ensamma!
Det slutade med kaos idag under den stunden!
Grabbarna började slååss och det slutade med att en skål med ostkrokar slogs ut över hela soffan.
Sen vart det en jakt som hämnd med festis som dom sprutade över varandra och tillslut vart den yngsta grabben så arg så att han hämtat ett vattenglas och slängde över storebrorsan....

När jag kom hem så fastnade sockarna i hallgolvet!!!
Bara att ta fram dammsugaren och sen skura bort allt!
Hade god lust att knyckla i hop dessa ungar och stoppa dem i soptunnan!
Dom fixar inte en liten stund ensamma!!

Nu ska jag hänga en tvätt och krypa till sängs!
Ännu en förmiddag väntar i morgon!

Kram på er vänner!


Kommentarer
Postat av: Tanten

Jag hoppas idag blir en bättre dag. Det är inget vidare att fastna redan innan man hunnit in.

2009-02-04 @ 07:18:52
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: tess

Ja det där med vårdbidrag låter som en skön lösning... hoppas bara man får de så man kan jobba mindre. Vad mycket får man???



Jag sliter på å som tur är fungerar det ju bra hemma men det är ju att komma vidare i skolan. Din son ska fasen inte behöva vara i en särklass de är skolans skyldighet att fixa det för han är väl inte begåvningshandikappad på nått vis eller??? Det ska inte min vara men va vet man??? Vi får se vad utredningen säger vidare.



Men hur visar sig detta autistiska draget??? Vet ni varför det blev såhär??? Vi vet ingen orsak... det är ganska jobbigt att inte ha något att ta på så att säga... //Tess

2009-02-04 @ 09:45:00
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Okej man ska alltså skriva de som man gör extra... de värsta är ju att han fungerar väldigt bra hemma...De e ju i skolan det är problem.... svårt.



Tack för ditt svar. //Tess

2009-02-04 @ 17:03:26
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Han blir sju i juni...



mmm ja veeeet att ja kommer möta människor som inget förstår hela livet... men just nu står de mig upp i halsen.



Jag hoppas ja får hjälp att söka detta den dag ja får... OM vi kommer dit. Ja tycker itne de har varit svårt att få igång en utredning ja tycker folk har letat fel på mitt barn sedan han föddes. //Tess

2009-02-04 @ 19:50:12
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: tess

Ja många tror att de med diagnos är förståndshandikapade på något vis. Folk har så mycket fördommar... de tar inte reda på saker...



Min mamma säger hela tiden men med ledsen stämma att han är ju inte dum Therese det är han ju inte... Nej de har ja ju aldrig påstått...I hennes fall är de ju okunskap hon vet ju inte å är äldre...



Men alla andra vuxna... nej man blir så ledsen. Alla dagar är de inte så lätt att skaka av sig å inte bry sig.



Ja e jättetacksam för allt du gör för mig å berättar å stöttar!!!!! De e mer än guld värt å ja ger dig en bamse kram som tack såhär över nätet //Tess

2009-02-04 @ 20:32:08
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback