Hallå på er...

Denna morgon börjar ju allt annat än underbart!!
Eller jo förvisso de första tio minuterna är helt okej! =)
Men sen när grabben ska upp så är det ett katastrof faktum!
Det är inte lätt att väcka och få upp en trött tonårig kille som dessutom blir ännu mer grinig av sin ADHD medicin och vänder upp och ner på ett helt hus varje morgon!!
Jag blir så trött och slut så hälften hade varit nog!!
Jag bara längtar till den 12 maj när läkaren ringer på våran telefonmöte!!
Det är så jobbigt att alltid vara lite sen varje gång jag jobbar förmiddag =(

Vi var och besökte "Särskolan" Eller "Special pedgogiska verksamhten" som det heter numera, med våran yngre son!
Han hälsade inte, suckade, vände bort blicken och så vidare.
Han visade sitt ointresse och avsky ganska bra!
Men vi gör ett nytt försök nästa torsdag!

Idag är jag lycklig!!
Jag är ledig från min dagliga promenad!
Min kompis har gett sig den på att vi ska promenera ca 1 per dag oavsett vad!!
Men i dag slapp jag!
Orsaken??
Jag jobbar heldag!
Yeeeessssss!! ;)

Nej, nu ska jag fortsätta jobba på här!!
Ha en bra dag på er!
Kram


Kommentarer
Postat av: anne

Det gäller att hitta det positiva, om det så är en utebliven promenad!



Hoppas telefonmötet ger det du och ni behöver. :)



Kram.

2009-05-01 @ 21:54:20
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback