H.E.R.T.I.G.E.N vs Anne von Pirat!

Ja..
Jag vet!
Det var dumt att ge sig in i dokusåpans värld!
Ännu dummare var det att ha en egen åsikt om såpans innehåll!
För tillslut lägger man sig på samma låga nivå som huvudrollsinnehavaren!
För att man inte kan förstå om människan verkligen är så otroligt dum
eller om hon gör sin roll fantastiskt bra!

Måste bara kopiera in en av hennes kommentarer hon lämnat!

H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat om Lååång Söndag!:

Först och främst vill jag säga andas människa andas. Att blogga gör man för att det är kul och vissa saker är skrivet med lite humor och ironi. Du gör en höna av en fjäder av allt.

Om jag har skrivit något om en bloggare så har de alltid sina orsaker. Någon skriver om mig och driver med mig och jag in min tur driver tillbaka. Hur tror du annars diskussion uppstår? Att jag från luften har lust att djävlas med människor? Du komme med dina förutfattade meningar och tar allt bokstavligen och tror att du har rätt att döma. Läs och njut och glöm för all del inte att andas för jämnan.



Jag vet inte om den kommentaren var menad åt mig eller om den egentligen var tänkt att gå till henne själv!
Som hon tydligt skriver så är saker och ting skrivet med humor och ironi.
MEN tydligen bara om det kommer från henne själv!
Andras ironi och humor kan hon inte ta för då försöker någon sno åt sig hennes vackra adelstitel  ;)

Andra driver med henne och hon driver tillbaka....
Hmm, fick för mig att någon kallade det för mobbing när alla tillslut bara skrattade åt hennes ilska över ett gulligt uttalande om plagiat osv....

Titel i all ära och adlig till på köpet....
Men snälla nån!
Innebär det att man måste köpa till sig förståndet och beteendet samtidigt som man köper loss titeln?
För det verkar som att vissa bitar är glömd!

Nu lämnar jag dokusåpans värld och min roll som statist!
Min tid i rampljuset är över!
Men innan jag går lämnar jag min röst till den som förtjänade den bäst!
Den enda sanna, ärliga,"riktiga", duktiga och sköna ironiska....H.E.R.T....Bloggaren "AF SWEDEN" Erik Keding!
Håll hårt i titeln H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N Anne von nått ,för jag tror att det blåser ganska hårt runt Uppsala just nu!! ;)
 
Ha det bra där ute!
Kram




Kommentarer
Postat av: LINA VERONICA

haha, ja hon är ju inte riktig! kolla mit senaste inlägg om henn! ;D

2008-09-08 @ 12:10:39
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: LINA VERONICA

precis! hon bara avsnäser allt som om det var dålig mat eller nått! men jag tror att det blir mer och mer ärr för varje gång! snart har hon fått nog och då kommer hon ändra sig!

2008-09-08 @ 12:16:32
URL: http://linaveronica.blogg.se/
Postat av: tess

De värsta med Ann e är ju att allt de här gynnar ju hennes sak... sedan om hon e bluff eller inte spelar liksom ingen roll tyvärr... men folk till bloggen de får hon... Hoppas allt e bra annars... //Tess

2008-09-08 @ 18:29:44
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: anne

Ja, särskilt clever är hon då inte, för hon har då aldrig lyckats fånga upp det hånfulla i mina enstaka kommentarer. Jag läser inte hennes blogg, hon är bara patetisk.

2008-09-08 @ 20:46:05
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Pezster

Patetisk var ordet!

2008-09-09 @ 01:39:20
URL: http://aku.blogg.se/
Postat av: stefan

jag tycker att 90% av alla bloggare är patetiska, och 95% av alal bloggläsare

2008-09-09 @ 02:00:36
URL: http://exilstockholmaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag skäms för att vara uppsalabo när jag läser hennes blogg,jag käner familjemedlemmar till henne..adlig? lika mycket som jag hahah.

2008-09-09 @ 18:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback