Mums...Patrick Dempsey!!!

Hej alla glada!
Och ni andra med....

Ringde FK idag igen för att kolla hur långt dom har hunnit med mitt ärende då min handläggare LOVADE
att kommuniceringen skulle komma i början av veckan....
Men då det inte kommit något med posten idag vill jag kolla....

Mmm, hon HADE lämnat över ärendet till föredragande...
MEN, hon var inte på jobbet idag eller i morgon...
Så KANSKE i slutet av veckan...

Kan man bli mer less?
Något säger mig att jag inte kommer att få veta något denna vecka heller.

Frågan är ju hur min chef ska veta hur stor tjänst hon ska kolla efter åt mig när dom
gör placerings utredningen....
Fast det rör nog inte FK i ryggen iaf.

Idag körde jag dottern till frisören och var då in och sa hej åt min mamma en stund.
Systersonen Oscar var där då mammsen var i Luleå och shoppade.
Han var lite hängig och dan, då han varit sjuk ett tag...
Synd om de små!

Sen har jag lagat mat...
Korvstroganoff och ris.
När det var en 5 min kvar tills riset skulle vara kvar slog jag igång en film...Made of Honor...
eller  "Brudens bäste man" som den heter på Svenska.
Gladdes åt att få dreggla lite över Patrick Dempsey!
Så glad så att efter kanske 45 min sa grabben...
- Mamma! Jag tycker faktiskt det luktar lite brännt i köket!

FAN!!!! Mitt ris!!!
Det luktade verkligen riktigt illa när jag lyfte på locket!
Så det var bara att koka en ny gryta ris!
Och den andra??
Jo, den står ute på altanen och luftar  ;)
Vete sjutton hur fasen man ska få rent den grytan!!!

MEN!
Filmen var jättebra så det får väl vara värt det...hihi....

Ha en bra natt därute!
Jättekram till er alla


Kommentarer
Postat av: anne

Fy tusan för bränt ris! Luktar illa, smakar illa.

2008-09-03 @ 22:13:37
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback