____________________________

Jag önskar man slapp all jobbig smärta
Bara plocka bort den delen av sitt hjärta

Den delen som orsakar tankar och gråt
Den delen som gör allting så svårt.

Den delen som orsakar saknad och längtan
Den delen som innebär stor sorg och väntan

Den delen som får mig att ge upp och rasa till marken
Den delen som får mig att kliva upp igen och gå upp för 
backen

Den delen som får hjärtat att banka så hårt
Som bara väntar på att få säga förlåt

Förlåt för att jag känner så här
Förlåt för att jag inte alltid finns där

Men när jag plockat bort alla bitar
Finns inget av mig kvar

Då finns bara spår av tårar på min kind
Spår av det hjärta som ville så väl

God natt och sov gott alla älskade
Kram från mig


Kommentarer
Postat av: anne

Har du skrivit detta? Det var fint, du!

2008-10-06 @ 18:54:54
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback