Skön dag!

Idag har dagen försvunnit i rasande fart!
Har legat kvar i sängen och dragit mig i morse.
Sen har vi fikat och haft det skönt.
Suttit vid datorn en stund och JA ,jag SKÄMS när jag
inte skrivit ett endaste  inlägg!
Men jag får gottgöra det nu då  ;)

Sen plockade jag upp lite,vilade en liten stund till,
gick ut och promenerade och sen åkte jag och handlade!
Nu är det lugnt och tyst här hemma och jag funderar på
att kolla en svensk/finsk film som heter Kautokeino upproret!
Jag tror jag kryper ner i sängen under täcket och kollar den
så gör det minsann inget om jag somnar sött!

Ha en bra dag i morgon för det känns för sent att önska
er alla en bra kväll! =)
Kram


Kommentarer
Postat av: jayne

Låter som du gjort alldelese rätt... vilat och slappat...rått om dig!!!

Imorgon är jag ledig... och fredag med!!

Imorgon ska jag till läkare... påbörja min ADHD utredning....

Kram på dej

2008-10-29 @ 22:24:33
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback