Om jag har försvunnit.....

Fy sjutton hur jäkla less får man bli??!!??

Det känns som om allting brakar ihop här!
I såpass lång tid har allt varit så "infekterat" här så
man behöver bara titta på varandra så är kaoset ett
faktum!

Och till råga på allt ska man bråka om den där nedrans
äckliga rabiata hunden som ska släppa sitt revir för
den äldre hunden hela tiden!!

Så trots att jag gjort klart för mina barn att dom får
INTE släppa in hunden i vardagsrummet så hade
någon ändå varit tvungen att göra det!
Så naturligtvis hade han pinkat litervis på min
Rotting fotölj!
Jag behöver väl inte förklara närmare att jag hade lust
att strypa hunden med sin egen svans????

Så idag har dottern hotat med att flytta, jag flyttar snart
MEN framför allt flyttar hunden snart!

Gud, jag är så less!
Tror jag packar väskan och åker söderut en vecka eller två!!!
Det kanske hade varit välbehövligt för själen...
Jag har en underbar vän i GBG men det enda problemet
är väl att hon snart ska ha barn...
Eller inte väl...Hon ska ha barn!
Vilken dag som helst  ;)

Så jag vet inte hur mycket semester det hade blivit!
Men jag snurrar till snart här iaf!

Så om jag försvinner och inte skriver på några dagar...
Sök mig i Gbg!!!  ;)

Ha en bra kväll!
Kram


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack men det är bara en sån där färdig gratis design man kan få=)

Ska till mamma idag, tror Ante och barnen skulle komma. Du och Natta kan komma dit och umgås ett tag=)



2008-10-03 @ 10:40:44
URL: http://annams.blogg.se/
Postat av: Pia

Evakuera hemmet genast.. rym till Göteborg!!! Det skulle göra dig gott! :o)

Kram!

2008-10-03 @ 17:35:07
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback