Oki,nu är jag vaken ;)

Jaja,Daniel!
Jag har VAKNAT!!!  ;)
Tror att jag blir lite pikad genom de kommentarer jag fått när
mina kära läsare ber mig stiga upp sedan inget nytt inlägg
efter "Natti" kommit in!
Men jag vill meddela alla att jag faktiskt är vaken  =)

Sen finns inte riktigt inspirationen till att skriva men
den kommer kanske tillbaka så småningom!

Idag händer inte så mycket!
Jag ska städa lite till och sen slänga mig framför
Tv:n i soffan en stund!
Kanske man kolla Mamma Mia idag!
Tom killar som sett filmen tycker att det är en kanonfilm!

Ha det bra tills vi hörs igen!
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du inte sett Mamma Mia; gör det! Då piggnar du till!! :o)

Kram!

2008-10-02 @ 18:19:58
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: anne

Du förstår väl att vi oroar oss?!?



Jag hoppas du tagit dig till biografen och sett Mamma Mia, den är ett litet lyckopiller i sig.



Sköt om dig.

2008-10-02 @ 18:49:09
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback