Nu åker snoppen!!!!!!

Jag har kommit på den bästa av alla ideer vad gäller våran Tax
Mallte och hans jäkla pissande!!
Nu ringer jag i morgon och beställer tid till veterinären!
Nu blir Taxen utan snopp!!
Iaf utan kulor ;)
För nu pallar jag inte längre!
Antingen ska han kastreras eller så blir det en påsklämma
där nere så han inte kan pinka alls!!

Jag och många andra tror att han kan bli mycket lugnare
om han kastreras!
Han är för mycket man just nu och tror han kan styra och
ställa här hemma!
Och får han inte som han vill så är det klart han använder
just....snoppen  ;)
Det finns inget som verkar tillfredställa honom så mycket
som att få avlägga sig en pisspöl någon stans som straff!
MEN NU RÄCKER DET!

Dottern är tvärförbannad för att jag ska som hon uttrycker
det, ta ifrån honom hans manlighet!
Men är det bättre att Herr Manlig åker i soptunnan??
Så i morgon ska jag kolla om veterinärerna vill hjälpa
mig att göra min hund lite mer feminin =)

Nu ska jag gå ner och göra någon god efterrätt!
Hoppas jag!
Har köpt smördegsplattor...
Tänkte använda dom med äpple och kanel och
tosca smet på....
Mums!
Skriver sen om det vart gott!

Ha det bra där ute!
Kram


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!

Ja, vi måste ju det, föregå med gott exempel. Men ibland är det svårt, hihi.

Hoppas man orkar hålla sig vaken till Grey´s.

Just nu ser det dystert ut.

KRAAAAM

2008-10-15 @ 20:11:08
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Tanten

Vilket elände med en hund som revirmarkerar inne. När dotterns rottisunghund fick för sig att han skulle lyfta benet mot min byrå fick jag ett spel så det tror jag aldrig han törs ens tänka på hemma hos "momma" mer. För extra effekt var jag grymt hes också så mitt bröl lät nog som en morrning från hundhelvetet.

2008-10-15 @ 20:40:05
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: anne

En kompis har två amerikanska cockerspaniels. Den yngre blev väldigt dominant och bråkig mot den äldre som var lite klen av sig. Den yngre kastrerades och blev mycket bättre. De konstaterade att priset för kastrering varierade oerhört i Stockholm, så de åkte till...kanske Katrineholm. Fast dit lär inte du åka med din jycke heller...

2008-10-15 @ 22:29:04
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jösses ja, det gör du rätt i. veterinären nästa!

2008-10-16 @ 17:03:53
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: anne

När skule Malte tas omhand?

2008-10-16 @ 23:06:06
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback