Hur slö får man bli??

Hej mina kära vänner!

Ska då äntligen försöka slänga ihop några rader!
Har varit ledig sedan Onsdag förra veckan.
Hur mycket får man gjort då?
Inte är det mycket.

Söndag morgon kom jag på att man kanske skulle
städa lite innan ledigheten är slut  ;)
Så jag städade igenom mitt sovrum och vek ungefär
en 50 kilo tvätt,kändes det som!

Och man har knappt haft tid att skriva en rad här på
bloggen????
Hmm,jag måste bara konstatera att ju mer man är
ledig,desstå mindre hinner man faktiskt göra  =(

Nä, man skulle behöva struktur,precis som barnen!
För annars är det svårt att få ihop det!

Vad gör ni andra så här en måndag kväll?
Själv har jag varit och jobbat och nu är man ledig
fram till fredag kväll igen...

Ha en bra kväll!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: tess

TACK för dina kloka ord... ja vet ju att de e så men tyvärr finns de dom som inte förstår å vissa dagar kämpar ja med detta... tyvärr... men sånt e livet och ja vet mer å mer att ja duger som ja är... men ja jobbar som sagt med de... kul att du tycker ommin blogg.... //Tess

2008-10-20 @ 22:27:55
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Hej vännen!

Det handlar inte om slöhet - utan nödvändig återhämntning! Men visst får man mer gjort när man egentligen har mindre "tid"...så är det nog för många av oss.

Kramar

2008-10-21 @ 19:18:53
URL: http://alicebm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback