Snart jul...

Idag har det inte hänt så mycket av värde.
Jag har tvättat lite, var upp på stan och lämnade in min
lönerapport och sen gick jag och letade en jacka åt
grabben på Intersport!
Hittade en snygg jacka i herrstorlek M så jag var osäker
på om den verkligen skulle passa!
Men det gjorde den...
Ytte pytte lite lång i ärmarna med då tål det ju att han växer
lite till nästa år med =)
Han var jättenöjd iaf!

Sen åkte jag och dottern ner på El-Giganten för att kolla in
lite julklappar som hon önskar sig!
Hon vill ha en Orange eller rosa IPod Nano så vi kollade in
hur en sådan såg ut och vad det var för pris skillnad på dem, 
beroende på hur stora dem var.
Minnet alltså ;)
Då såg vi även nått som skulle passa grabbarna tror jag!
"ROCKBAND" till wii.
Trummset, gitarr och mick...
Funderar på om det kan vara en rolig julklapp.

Nu ska jag pyssla med annat! ;)
Ha en bra kväll och en god natt!
Kram


Kommentarer
Postat av: Carro

Ja köp rockband åt dom så kommer jag och spelar! :) Jag har provat hos en kompis och det är svin skoj. Vi ska köpa guitar hero world tour. Det är som rockband typ.

2008-11-06 @ 11:13:36
URL: http://carrofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback