Är det Gud som retas?

Äsch....
Allt retas med mig!
Igår hant jag skriva lite längre inlägg två gånger
bara för att upptäcka att varje gång jag använde
mig av knappen "Spara o Publicera" så gick det
åt skogen!
Och det är frustrerande!  ;)
Och därav inlägget som kom ut först idag!

Idag kan jag inte skicka några sms =(
Trodde först det var min nya telefon som var kinkig
igen och tänkte nästa ge den en putt in i väggen!
Men tänkte att jag frågar mamma och en vän jag
har över MSN om dom har problem.
Och det  hade dom.
Så det är nog nätet som gett upp och min tele
överlevde ännu en dag!

Nu är det dags att gå ut med hundar och sen ska
jag kliva in i en låååååång varm dusch!
Om inte varmvatten beredaren oxå gett upp!

Kram på er




Kommentarer
Postat av: Natalie

blogg.se felar igen men jag tror inte det har något med smsen att göra XD

2008-11-03 @ 15:40:50
URL: http://lonelydarling.blogg.se/
Postat av: Daniel

Otroligt hur vissa dar e bara menat för att allt ska misslyckas!!

2008-11-03 @ 21:25:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback