Trött på BlondinBellor ;)

Har nog inte gått upp för mig hur enormt många det är som bloggar egentligen.
När jag antog utmaningen gjorde jag det med ett leende på läpparna till min dotters stora fasa =)
Retade henne lite och lovade som sagt var att slå hennes antal läsare och att bli den nya BlondinBella...


Men hur ska man kunna det om ingen läser ens blogg??
För vem skriver jag då egentligen??
Oki..Min dotter har något att roa sig med.
Jag hade säkert kunnat skicka hit en och annan släkting samt vän.
Men sen då??
Så nu är jag trött på att leka BlondinBella!!

Men å andra sidan...
Bloggen ska väl kanske egentligen användas som en dagbok.
Och är väl på ett sätt inte bara till för att någon annan ska läsa den.
Utan den är väl till för min egen skull, och om någon annan skulle råka ramla in och kolla in min blogg så får dom ta del av det jag skriver då.

För jag kommer aldrig att använda den till att göra som många andra...
Till att exponera sig själv!
Många bloggar behöver man bara starta upp för att se vad det hela handlar om och vad syftet till bloggen egentligen är.
Men jag ska inte döma någon utan det är nog upp till var och en.
Däremot blir man glad när man öppnar en blogg som känns så äkta!


Så jag vet inte...
Jag blir nog ingen ny Bella men har nog hittat ett nytt sätt att föra dagbok på...

Kram







Kommentarer
Postat av: stina

sv: tack va snällt sagt :) .. lycka till med blondinbella grejjen :P

2008-07-31 @ 15:40:18
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Josefin

bra skrivet!



sv: tack tack tack, vad gulligt av dig =)

kram

2008-07-31 @ 16:40:57
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Peace out

svar: haha okej. tack så mycket! :D

2008-07-31 @ 17:13:37
URL: http://ppeaceout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback