Talangjägare,någon?????

Älskar att somna och vakna till regnets smatter på rutan.
I morse var en sådan morgon.
Låg och lyssnade och njöt av att luften i rummet kändes så lätt och klar jämfört med igår då jag la mig.

Tills jag kom på att grabben stått och skruvat i sin skateboard och haft ut gubbens eldrivna skruvdragare...
Hoppar upp som värsta Carolina Kluft, springer ut i vardagsrummet, där jag nästan snubblar på en madrass.
Hmm...Grabben har inte kunnat somna på övervåningen i värmen igen alltså...

Ruskar i honom och frågar om han tagit in skruvdragaren och han är så trött så han fattar inte vad jag pratar om ;)
Fick ur honom så småningom att den är intagen och ligger i hallen...
När jag går tillbaka ligger den där,väl synligt och jag missade den när jag gjorde mitt livs lopp =)
Synd det inte fanns någon talangjägare i närheten...

Den yngre grabben hade glömt sin mobil på altanräcket för någon vecka sedan. Han hade lagt dit den när han skulle hoppa studsmatta och där vart den ju kvar så klart.
Och givetvis började det regna under natten.
Så jag hade en mycket ledsen grabb,då mobilen var ganska ny.
Så jag kunde riktigt se mig gubben stå med darrande underläpp och hålla i en våtdrypande skruvdragare och se ut som om världen höll på att gå under  ;)

Fast mobilen fixade vi...Vi plockade isär den,la den under en varm halogenlampa och helt otroligt...
Vi fick igång den!! =)

Men nu vaktar man lite extra. Vare sig det gäller en mobil el skruvdragare ;)
Fasen,man är ju knäpp i huvudet!

God morgon på er alla förresten! Önskar er en underbar dag!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback