Thanx!!

Måste bara skriva en liten grej till då innan jag lägger mig för att sova!
Jag känner att nu händer det...
Jag håller på att få ett enormt uppsving i min bloggar karriär!
För det första ljög jag i det förra inlägget(visst gör alla proffs det??)
Det är HELA...5 stycken....som varit in och läst min blogg =)
Jag drog till med 10. ber om ursäkt för det men jag visste ju inte hur man kollar det.
Jag lyckades ju tom skicka mig själv en kommentar som skulle gå till den ENDA som lämnat mig en kommentar ;)
Tack för en värmande sådan...
Lyckades svara dig så småningom med hjälp av min dotter.
Som för övrigt har så jäkla skitkul åt mitt bloggande och säkert tror på mig och att jag strax slagit ut BlondinBella som Sveriges största bloggare!!

Nu kan jag lägga mig lugnt då jag har superkoll på allt som händer här...hihi...
 
God natt och sov gott på er alla!
Kram



Kommentarer
Postat av: Junitjej

Var är solen? Är den hos dig? Hos mig är den inte. Jag hoppas att det spricker upp snart. Jag hade ju planerat en stund på badplatsen idag.

2008-07-30 @ 07:59:08
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Little Peaché

Sv: Tack själv sweetie! Hoppas du kommer och besöker mig igen!

Så glömmer du väl inte kolla min webshop och se om något faller dig i smaken?



Mvh Little Peaché

2008-07-30 @ 08:54:26
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback