Ångest och rädsla,otrygg i natten...

Jag önskar er alla bloggare där ute en underbar natt!!
Alla andra med.
Tyvärr vet vi ju alla, att det är långt ifrån alla som kommer att ha en bra natt.
Det finns dom som inte kan somna pga av ångest och rädsla.
Dom som inte sover tryggt i sin egen säng pga av olika orsaker.
Det finns dom som inte kan sova hemma i sin egen säng av samma orsaker.
Och det finns dom som inte ens har en egen säng och eget boende.

Det är långt ifrån alla som är lika lyckligt lottade som jag.
Jag som kan krama och pussa mina barn god natt varje kväll och krypa ner i min egen säng.
Där jag kan somna tryggt och vakna tryggt på morgonen.

Och ändå har var och en sin egen ryggsäck att bära.
För även om jag kan lägga mig tryggt varje kväll så är det inte varje kväll jag kan somna utan tankar och oro.
Med tankar om både nästa dag, om saker som bekymrar mig. Om tankar om mina kära barn och allt som rör dem.

Men allt är relativt och jag är glad att jag är så pass lycklig och har det så bra som jag har det!
Ha det gott!!
Kram




Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Tack så mycket :D



Hoppas du kan sova trots ångest..sånt är aldrig kul :(

2008-07-31 @ 23:22:50
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Lisa

Nu hängde jag inte med? Vadå rolig tanke? :)

2008-08-01 @ 13:24:32
URL: http://liaaa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jaha du menade så! :D joo så var de juh :)

2008-08-01 @ 13:34:46
URL: http://liaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback