Utmaning!!

Så har jag blivit utmanad av anne!

Antog oxå denna utmaning precis som anne gjorde för att få veta lite mer om er som bloggar!
En del känner jag men inte andra så det kan vara roligt!
Det är inget krav att ni svarar utan det är upp till var och en.
Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 bästa TV-program
1. Gossip Girl
2. One Tree Hill
3. Greys Anatomy
4. Big Brother(när den visades)
5. What about Brian(visas ej heller mer)
6. HÖÖK
7. Beck
8. Uttagning till IDOL(man får många skratt)

8 tidningar jag läser

1. NSD
2. Hennes
3. Veckorevyn
4. Cosmopolitian
5.Aftonbladet
6. Annonsbladet ;)
7.Tara
8. Glamour

8 saker som jag gjorde igår.

1. Steg upp runt 10 och gjorde frukost
2 .Tände adventsljusen
3. Åkte till lillebror och träffade mina söta syskonbarn
4. Handlade
5. Lagade mat
6. Packade barnens ryggsäckar
7. Läste min bok "Där regnbågen slutar"
8. Släckte lampan och kramade kudden

8 saker som jag ser fram emot.

1. Att barnen snart är julledig tillsammans med mig
2. Att min magkatarr snart blir bättre
3. Att få läsa klart "Där regnbågen slutar"
4. Att det blir ljusare ute
5. Att få slippa alla måsten under ledigheten
6. Att få träffa hela släkten till jul och ha mysigt tillsammans
7. Att få se barnens glädje på julaftonskvällen
8. Att få denna julen överstökad för det är ganska stressigt =)

8 favoritrestauranger

1. Waldorf i Luleå
2. KinaRestaurangen i stan
3. City Krogen i stan
4. LaGuna oxå i stan
5. Frasses bar ;)
6. -
7. -
8. -


8 saker på min önskelista
1. Att allt ska ordna sig för mina barn med deras skolgång
2. Att vi alla får vara frisk, alla de jag bryr mig om
3. Att det ska ordna sig med mitt jobb
4. Att jag får tillbaka min ork och livsglädje
5. Att min lilleman klarar sin sociala vardag på ett lättare sätt än storasyster
6. Att dottern ska kunna utvecklas på ett sätt hon själv vill
7. Att få ekonomi till att kunna resa med mina barn.
8. Att vårat liv blir lugnt och få vara innehållsrikt

Nu skall jag utmana nya personer.
Jag vet inte vilka som haft denna utmaning, men det vet Ni ju själva och Ni gör den ju givetvis bara om Ni känner att tid och lust finns!

1. Min rara dotter
2. Britt-Marie
3. Carro
4. Jayne

5. Anna
6. Solstrålen Daniel
7. Pia
8. Ia




Kommentarer
Postat av: jayne

Oj.... vilken lista... nu känner jag dej... ;)

Jag ska titta igenom den ikväll.

Kram på dej..

Fint med snön där

2008-12-09 @ 06:28:36
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: anne

Tänk, vi har liknande önskemål, alla vi mammor, det är barnen som ligger en närmast om hjärtat, och så önskar vi litet lugn och ro.



Jag gillar dina snöflingor! Jag vill också ha! :)

2008-12-09 @ 08:46:00
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Pia

Tack för utmaningen..:o)

Sitter här i byn hos mamma(6 mil söder om Gällivare) och bara njuter.. av snö, kyla och knarr under skora.. Nu känns det som om jag kan andas.. Åker hem till Ume på lördag..

Ha det gott!

Kram!

2008-12-09 @ 09:02:19
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Natalie

Rar jovisst! Du ger mig dåligt rykte! XD

2008-12-09 @ 14:27:07
URL: http://lonelydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback