Uppesittarkväll?

Idag har vi haft våran "lilla julafton" hos min lillebror som ska jobba
i morgon!
Det är nog en och annan som kan behöva åka Ambulans även
på julafton så det är väl bara för honom att jobba...

Småbarnen var så glada när tomten kom idag med trots att det inte
är julafton förren i morgon!
Oscar o Alvin var lite rädda i början men det gick över efter typ 2 min =)
Alvin tackade tomten efter varje paket han fick!
Vi fick höra "tack,tack tomten" ca 15ggr och han var så glad!
Oscar var så uppspelt och kramade tomten när "hon" skulle gå hem
och han ville inte att tomten skulle gå redan!
När tomten gått så pekade han på stolen och sa "där har tomten suttit"
och så pussade han stolen hon suttit på ;)
Lova är ju snart 5 år så hon tog det hela med ro =)
Dom andra är 2+några månader!

Mina barn ville absolut inte ha paket utdelat av tomten!
Det är något man får acceptera.
Dom tycker det är jobbigt att hamna i centrum när det är deras tur att
hämta paketet och vi brukar undvika alla situationer som blir till en
obehaglig upplevelse för dem.
Tyvärr fick jag åka hem tidigare för dottern spänner sig mest troligt så mycket
så hon åkte på en migrän attack och har sovit sedan vi kom hem!

Nu sitter jag här och tar det lugnt!
Lyssnar lite på radion och på Maria som  sänder i kväll!
Hon har tagit sig några koppar glögg så hon är glader =)
Själv har jag oxå lite huvudvärk av lite stress men det är bara sova bort den
och ta nya tag i morgon!

Vad gör ni?
Har ni uppesittarkväll?

God natt och sov gott!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback