Och mitt nyårslöfte blir......

Idag har varit en lugn dag!
Kan vara för att man inte orkat så mycket annat!
Grabbarna var uppe och spökade till ca 4.30 på morgonen!
Vart tusan får dom sin energi ifrån???
Jag gjorde åtminstone klart för dom att om jag så mycket som
hör en trumpinne på trummorna så innebär det slutet!
För trummorna alltså ;)
Tillslut slumrade jag bort och sen har jag inte hört dom längre =)

Jag och dottern var och köpte ett dopkort till Marlens bäbis som
har sitt dop i Jukkasjärvi ishotell i morgon!
Dom bor i Gbg men hon är härifrån och hon ville döpa ett av sina
tre barn häruppe iaf!
Alice och Axel är döpt söderut men Alva fick då alltså döpas här! =)

Jag och maken gick ut och tog oss en kvällpromenad!
Vi var tvungen att rensa huvudet och skaka ner all mat i fötterna!
Fy vad mycket man äter varje jul!!
Helt sanslöst!
Det blir väl samma nyårslöfte som varje år...
Gå ner i vikt en 20 kg och börja leva ett sunt liv!!!
Hahahahahaha!!!!!
Tillåt mig gapskratta åt mig själv ;)

Nej, nu ska jag....kanske ta mig nått att äta ;)
Ha en myskväll på er därute!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Lina

Jadu, det ärju bara att kolla hennes kommentarer i min blogg. Där hon bland annat skriver att hon är snyggare än alla andra. Det gör mig rädd.

2008-12-28 @ 20:26:43
URL: http://newfallenleaf.blogg.se/
Postat av: tess

Ja de hoppas ja med...



Ja ska oxå återigen leva ett sundare å aktivare liv... hrm mohaha ha ha ha ha men ja MÅSTE...brukar va grymt duktig ett par månader va e de som händer sen???



Tess

2008-12-28 @ 22:25:04
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback