Merry christmas and a very new blogg ;)

Soooo this is christmas,and what have we done.....tra la la la.....
Jo i stället för att lägga mig i sängen och kolla film så råkade jag
nämna för min kära dotter att mammsen vill ha sig lite julefint
i sin blogg med.
Vips så har över en timme gått innan vi hittade en röd färg som passade
någotsånär som bakgrund till en blogg med julkänsla.
Kan ju tillägga att min dotter ganska snart förvandlades till en morrande,
folkilsken hund när jag bad henne ändra färgen för si så där, 30:e gången!
Jisses, fattar inte varför folk är så griniga!! ;)

TACK gummsan [länk] ännu en gång för hjälpen!
Jag gillar min julpyntade blogg =)

Hmm,nu måste jag snällt sitta och titta medan hon letar julmys till sin blogg...
Men god natt på er ni som får sova!! ;)
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: jayne

Hi hi hi Vad ska man annars ha barnen till...??? hrrrrmmm

Jättefont blev det här inne. Fin röd färg!!!

Julbak, ja... det blir det här nästa helg, tänkte jag. Eventuellt några kanelbullar i morgon...kanske kanske.

Kram på dej

2008-12-12 @ 06:29:00
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: tess

Här va de julfint!!!!



nÅJA..kanske??? Idag e ja nog lite bättre än igår men de e tufft //Tess

2008-12-12 @ 11:52:03
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Man blir riktigt julglad när man hälsar på här! Så fint och vilken go tjej du har som fixat det!



Kram

2008-12-12 @ 15:53:45
URL: http://alicebm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback