Men nog är det väl!!!

Hmm...
Bra att bjuda mammsen på middag men man glömmer att ta fram maten ;)
Tur att fläskfile går snabbt att tina!

Dottern ville äta fondue men då hon är vegetarian så får vi ju inte "doppa"
vårat kött i samma gryta som hon friterar sin ost...
Så jag visste inte riktigt hur vi skulle lösa det!
Fondue är jättegott och den friterade osten(kanonnyttigt!!...hihi...) är ju gudomligt
god men vill ju ha kött med...

Kom då på att vi lagar en potatisgratäng,steker fläskfile och gör en god sås
på champinjoner,matlagningsvin,senap,dragon,vitlök och grädde till!
Och sen gör vi bara friterad ost till!
FAN!!!(förlåt att jag svär!!!)
Men jag kom just på att jag glömt köpa champinjoner!!!! =(
Det var slut på färska men skulle köpa på burk!
Det var bara att jag gick förbi burkarna!
Shit! Nu blir det bråttom!
Vi får höras senare!

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: jayne

OJ... hoppas du hann köpa burken!!!

TUR att du kom på det NU.....

Kram och gott nytt år på dej

2008-12-31 @ 14:26:50
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: tess

Joda sånt har ja oxå råkat ut för å har bara tackat å bockat men då har inte ja gjort fel ha ha ha.... typ,,, skillnad när de blir en medveten handling.



GOTT NYTT ÅR....

2008-12-31 @ 16:26:53
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Mia

Bråttom här också.... men jag hinner önska dig ett gott nytt 2009!

2008-12-31 @ 16:33:20
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback