Vart tar åren vägen?? =(

Min 12-åring ringde mig på mobilen när jag var ute och handlade idag.
-Mamma....Jag sover borta i natt....
Vart frågade jag så klart och hör ett himla fnitter i bakgrunden!
-Hos Sofia....
Men HALLÅ!!!
Ni är bara tolv år!!!
Och sen slår det mig...
Just det!
12 år!
Det är nog ganska riskfritt!

Så kommer han och kompisen hit och hämtar grejer.
Tandborste, en dricka och så har han lånat en filt av kompisen.
Som snällt berättar att min "lill-kille" är tillsammans med Sofi igen och håll i er...
Dom har KRAMATS!!!!
No shit ;)

Men jag fick också veta att dom får sova över hos en av tjejerna, men pappan har bestämt att killarna sover i vardagsrummet!
Inte i SAMMA rum!  ;)
Grabbens kompis säger...
-Dom tror vi ska göra övergrepp på dem! 

Dom är så söta  =)
Och dom växer ifrån en fortare än man anar  =(
Tur jag har en lill-kille till!
Som förvisso är 11 år  =)
 Ha en bra natt!
Sov gott!
Kram


Kommentarer
Postat av: Peter PC Carlsson

Det är inte alltid så lätt att växa upp, att gro att bli stor.



Kram och medvetenhet kommer vi en bra bit med. De gör och vet mycket mer än vi vill tro, de småliven :-)

2008-08-29 @ 20:29:36
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: tess

Min äldsta har precis blivit 13 å har börjat sjuan å har tjej å de e mer allvar... men man bara känner de e TRETTON å man vet fan inte hur man ska bete sig. Syrran sa ja va gjorde du när du va 13,, ja hade faktiskt inte kille... va faktistk 15 första gången ja va ihop med nån... men ja du vet de kramas inte bara de pussas å de hånglas.. HERREGUDARS man bli nervös för mindre... var slutar de??? Ha ha //Tess

2008-08-30 @ 10:49:34
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Daniel

Vad gulligt.

Men se till att de håller sig till kramar!

Ha en bäst kväll!

2008-08-30 @ 15:19:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback