SVARA DÅ!!!

God morgon på er!

Har legat och snoozat länge i min säng idag  =)
Orkade faktiskt inte krypa ur sängen förren 11.15 tror jag det var.

Försökte ringa kommunen (min arbetsgivare) för jag hade en del frågor.
Det finns aldrig en chans i livet att någon kan svara på de frågor man har.
Så man skickas så klart vidare till nästa.
Som naturligvis inte är där när jag ringer.
TROR NI att jag fått svar på de frågor jag hade,ännu heller??
Nä,mycket riktigt. Det har jag inte!!
Kan bli galen för mindre!
Har lust att skrika till växeltelefonisten SLÖSA INTE PÅ MIN TID!!!
Fast det är ju knappast hennes fel. Men man behöver avreagera sig på någon!

Så är det att vara trött 3-barns mor ;)
Det behövs inte mycket för att förgylla min vardag =)

Ha det bäst där ute!
Kram





Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: haha nej inte alla :) vissa vågar ju inte

2008-08-04 @ 17:38:46
URL: http://dundernalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback