REKORD!!

Wiiiieeee!!!!
Idag har jag haft rekord vad gäller unika besökare  =)
Jag vet....hmm....joo....
Inte ens i närheten av de mest lästa bloggarna ;)
Men iaf rekord för mig och det räcker!
Jag är glad om bara någon vill läsa min blogg trots att jag varken skriver om MODE, DAGENS OUTFIT, eller lägger ut speciellt mycket FOTON!
Thanx ni som läser =)

Det blev en kanonlugn kväll på jobbet igen.
Däremot vet jag att imorgon kommer jag få jobba baken av mig   =(
Min brukare ska få besök... En ca 9 stycken...
Och så klart ska det bjudas på mat, olika rätter som naturligtvis kräver olika sorts tallrikar....
Och så ska det ju drickas både det ena och det andra....
Man skulle vara fräck och åka och köpa Papperstallrikar, plastbestick och lite plast muggar ;)
Så kan jag slänga disken på kvällen!! =)

Nu ska jag dra mig neråt.
Lägga mig i soffan eller sängen och kolla lite tv.
Kanske någon bra film.
För OS, det får då vara för min del!

Ha en bra natt på er därute!
Kram


Kommentarer
Postat av: Tessi

låter riktigt mysigt :D tycker jag verkligen att du ska göra nästan så man själv vill de också

2008-08-11 @ 22:11:32
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: Angelica

okej ja altså det beror ju på hos vem man är om man är hos någon där man gör saker kanske går och handlar, går på promenad, lagar mat, bakar och sånt så är det kul, inte om manär hos någon som i princip inte gör nåt .. :D jag jobbar hos flera olika för på mitt jobb åker vi runt och är som lyfthjälp det ör mkt variation och kul faktiskt :)

2008-08-11 @ 23:24:58
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: anne

Det är en befrielse att slippa dagens outfit och modetips. Vem bryr sig om det???





Du skriver bra om vardagliga saker, det är det bästa innehållet i en blogg tycker jag! ;)

2008-08-12 @ 20:14:20
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback