Orolig eller inte??

Blommor och bin....
Då var det kanske dags nu då iaf  ;)

Ringde och kollade vad grabben gjorde i morse och för att höra att det gått bra att
sova i vardagsrummet hos brudarna  ;)
Det första man får höra är  VAD VILL DU???

Sen hör man Oliver(kompisen) i bakgrunden...
- Crille och Sofi har hånglat!!!!
Vem har hånglat frågade jag grabben?
- Ingen!
Så skriker Oliver igen... - Dom har pussats  och ville sova i samma säng, men fick inte!!
Vem har pussats frågade jag!
- Vem tror du? får man som svar...

KOM HEM UNGE!!!!!

Nä, jag tror fortfarande på att det än är ganska oskyldigt då dom sover över ett helt gäng
och litar på att föräldrarna har koll.
Och i detta fall hade ju pappan det och skulle se till att dom sover i vardagsrummet!
Men hur fort går det över till att bli "farligt" måntro??
Det känns som om man kanske måste sätta sig ner och ta det där snacket nu iaf!

Fick veta av min brukare i morse att han hade bestämt sig!
Han byter assistansbolag från första december!
Så nu är det bara att hålla tummarna att något nytt dyker upp!

Nu tillbaka till jobbet efter rasten!
Ha det bra på er alla!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback