Good Morning out there!

Ville inte krypa ur min allt för sköna säng!
Men tillslut blev jag tvungen.
För när barnen väl vaknar så vill dom inte vara ensam =)

Önskar att man hade deras energi.
Linus hinner bara kliva upp, gå på toaletten och sen är han i full gång med att aktivera sig.
Denna morgon iaf  =)
Han springer omkring med en mini skateboard(fingerboard) och "ollar"(betyder visst hoppar) över spiskanter och ett handtag till grytan.
Och nu kommer han upp och frågar om han får låna min stora fina blå glas skål från Kosta Boda...
Han behöver en ramp ;)

Själv ska jag kliva in i duschen och sen har jag lite städning och tvätt om väntar mig!
Hoppas ni alla får en lugn och skön Söndag!

Kram


Kommentarer
Postat av: anne

Handfat i badrum brukar bli bra ramper! Det förstod jag efter att röda skrapmärken fortsatte komma tillbaka, gång efter gång när jag gjort rent handfatet..

2008-08-10 @ 14:12:28
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback