Ger dessa awards vidare till....

Jag är så glad!!!!
Jag fick en trippelawards av anne i går!
Först och främst tackar jag så mycket för dessa awards!
Anne verkar veta när man behöver dem och det har varit lite
tungt ett tag nu så jag är så glad att hon tänkte på mig!
jag förljer hennes blogg dagligen och hon ger mig ofta nya sätt att
tänka på saker och ting!
Så hade jag gett dessa awards vidare till några specifika bloggar så hade
hon varit en av dem!!

mammablogg-award


*Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden! Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg! Be Proud!*






Reglerna för den som vill ge vidare en award till andra:

- De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.

- Länka till den bloggen du fick den ifrån.

- Ge den vidare till så många andra bloggare du vill & länka till deras sidor.

- Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.


Har man mottagit en utmärkelse ska man lägga upp
 utmärkelsebilden
-Länka till den du fått den av
-Ge vidare till 7 andra
-Lämna ett meddelande på deras bloggar så de får
 veta att de fått en utmärkelse



 

Men jag tänker ge dessa awards till de bloggar jag följer  så gott som varje dag!
Jayne,Tess,anne,Mia,Britt-Marie,Tanten,Ia,vaniljis och Åsa och så min dotter så klart!
För alla dessa bloggar ger mig massor i utbyte!

Dottern tycker att jag och mina bloggvänner inte har så "roliga" bloggar men jag
förklarade för henne att när man kommer i våran ålder så är inte allting "roligt"
utan istället handlar det väl om att utbyta tankar och känslor med andra som vet
vad livet handlar om!

Och dessa tankar och känslor utbyter jag med er varje dag!
Masssor av kramar till er alla!



Kommentarer
Postat av: tess

Å tack för dessa awards.... TACK å BOCK



Ja inte e de många ungar som ser normala ut ha ha ha... å han får hållas ja orkar inte bry mig vill han se ut så får han...



Ja helgen har gått bra,, din? Å de har varit skönt å va ledig... i helgen som kommer e ja ledig å ja vill åka bort... hälsa på nån men vart å vem känner ju fasen ingen... ha ha ha... trist för mig.



Man får väl bli hemma å laga nå gott.... //Tess

2009-01-12 @ 22:39:18
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Daniel

Bättre tur nästa gång säger jag! ;)

2009-01-12 @ 23:37:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: jayne

TACK TACK

Nej du..roliga bloggar...tittar jag in på ibland.. men precis som dus kriver så är jag mer ute efter stöd och igenkänning nu. Att få blogga runt och se att vi inte är ensamma om att kämpa. Hemskt att det är så, men ett stort stöd för mig ändå.

TACK för som du skriver...just nu i allt trist så är man i behov av uppskattning.

2009-01-13 @ 06:48:43
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Vaniljis

Tack snälla du, blev jätteglad!

niger och bockar

Energin kommer från träningen. För att orka så tränar jag. :) Dygnet har få timmar och jag skulle behöva några timmar till. Du med förmodar jag. Du är en enastående mamma och jag hejar på dig!!

Tusen Kramar!!

2009-01-13 @ 07:55:27
URL: http://vaniljis.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Hej vännen!

Tack snälla för awardsen - känner mig glad och hedrad!

Är dock lite dålig att skriva på min blogg just nu, men hoppas återkomma igen...!



Kramar till dig!

2009-01-13 @ 08:17:23
URL: http://alicebm.blogg.se/
Postat av: Ia

Åh man tackar...jag ska förmedla den vidare lite senare idag :D



Visst är det kul att läsa "roliga" bloggar men precis som med roliga filmer, böcker, serier och historier så behöver man lite allvar också!!!!!!



Kram från en grått, blaskigt och urtrist Västerås!

2009-01-13 @ 11:55:21
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag sällar mig till skaran som tackar för awardsen... Jag får återkomma i frågan, som det så vackert heter.

2009-01-14 @ 05:16:05
URL: http://miatankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback