Det funkar inte =(

Fy, pest,skrot,strunt,ve och fasa!!!!!!!
Grabben gick inte idag heller =(
Hade fått honom att fika,ta på sig täckbyxor och yllesockor och mössan på  huvudet!
Sen skulle han gå på toaletten och pinka lite innan vi skulle i väg och då var det stopp!
Helt plötsligt fick han så ont i magen och han var tvungen att sitta på toa för det gjorde såååå ont!
Och ville jag verkligen att han skulle gå till skolan med ont i magen!

Grrrr!!!!!
Hela jag skakade tillslut av ilska och förtvivlan.
Hade bara velat rycka upp dörren,lyfta upp ungen från toan och bära ut honom i bilen!
För man blir så ledsen och förtvivlad så att man blir arg!
Men vi vet ju att det hjälper inte det minsta lilla =(
Så jag kom försent på jobbet och den andra grabben kom försent till skolan...
Och katastrofen var ett faktum även denna morgon!!

Har försökt ringa Barn-Hab hela dagen då dom skulle kontakta oss eftersom detta blivit ett brådskande ärende!!
Men det är en och en halv vecka så dom har då inte bråttom någonstans!
Och sonen?
Nä,han har inte heller bråttom!
Precis det här jag menade med att vi inte får det stöd vi skulle behöva nu och därav skulle vi vilja bli inskriven på BUP igen,men nä....barn-hab skulle ju ta hand om oss.

Så jag är ledsen,men jag är bara så JÄKLA TRÖTT!!

Men nu blir det snart sängen och sömn i några timmar!
Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Usch vilken jobbig sits! Har inget annat att ge dig än en kram!

2009-01-26 @ 21:59:34
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: tess

Tack... de hoppas ja med //tess

2009-01-26 @ 22:10:45
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Daniel

Stackarn, hoppas på bättre dag imorgon!

2009-01-26 @ 23:22:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Tanten

Fy så jobbigt det låter. Inga kloka ord eller glada tillrop hittar jag att skicka heller. Jag hoppas som Daniel på en bättre dag i morgon för er.

2009-01-27 @ 07:02:29
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: jayne

Usch... jag lider med er.. med er alla men mest med sonen. han måste ju må urkasst.. och kan så klart inte komma ur detta helvete.

Jag hade en period i mitt liv när jag "skubbade".. kunde liksom inte bryta det. Hade ont i magen varje måndag och mådde alltid dåligt, hittade alltid en ursäkt för att få komma hem. Min mamma kämpade...

Så fick jag betygen och blev så arg...jag var värd bättre. Min lärare sa åt mig att han ville sätta högre betyg, för han visste att jag kunde mer.. men bara jag kunde bevisa det. Den sommaren funderade jag massor.. sen blev jag "plugghäst" ett år.

Men det är kämpigt.. ju mer fokus det får, desto svårare.. och hur kan det inte få fokus? Hur ska man som förälder kunna släppa det.. ingen aning.

Önskar jag kunde svinga med trollstaven...

kram

2009-01-27 @ 14:54:05
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback