Swiiisch!!

Hej vänner!

Idag har det bara sagt swiiiiisch om denna dagen!
Sov alldeles för länge som vanligt men det beror mycket på att jag har
en envis son som vakar hela nätterna och ska kolla film efter film!
Visst,jag behöver ju inte ha honom och sova med mig de nätterna
men gör han inte det så innebär det att jag inte får sova något alls då
han blir orolig och springer runt!
Tillslut tog jag tv-kontrollen och slog av tv:n med våld men då låg han och
surrade halva natten istället!
Grrrr!!!!!
Snart binder jag fast honom med silvertejp i sängen!! ;)
I natt blir det ingen film halva natten och ungen ska sova om jag så ska
vakta honom så att han inte ens släpper en fis!!

Jag och maken träffades utanför banken och gick in och beställde "Internet bank-kort".
Sen gick vi vidare och lämnade tillbaka en tröja som sonen fått i julklapp som var
för liten på honom!
Ärmarna var alldeles för korta.
Sedan gick vi upp på Jans rockbutik så gubben fick prova klääderna dom ska
beställa in till klubben!
Han klagade på för små storlekar men jag tror inte ett dugg på att oanvändna
kläder kan ha krympt! ;)
Vi måste börja forska i vad det är som händer egentligen ;)
Jan pratade om att det ev blir en internetbutik som komplement till deras
rockbutik!
Blir det så ska jag lägga upp adressen åt er för dom har såååå mycket snygga kläder!
Grabben vill ha en röd huvtröja med svarta malteserkors men jag måste få in honom
och testa vilken storlek först.

Sen åkte vi och handlade lite mat till helgen och lite smörgås och så till gubben för
i morgon åker en del från Bågskyttet och tävlar i Boden!
Jag fick visst äran att köra dem till tåget halv sex på morgonen =(
Tack!

Nu har vi just ätit våran middag!
Det vart något så exklusivt som stuvade makaroner och falukorv!
Men det smakade helt okej!

Nu ska jag plocka in disk och greja med tvätten lite!

Ha en bra kväll på er!



Kommentarer
Postat av: Tanten

Kan det vara så att maken smörjer benen för mycket. Jag har upptäckt att allt jag smörjer mina torra ben med liksom sugs upp och lagras på magen.

2009-01-02 @ 19:11:59
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: jayne

ha ha ha ingen fara(ang spamma).

Jag komme rinte i säng på nätterna.. men jag är en nattmänniska..som älskar att vara vaken när alla andra sover..och att sova på morgonen när alla andra är vakna.. hmmm

Fast idag gick jag upp 9.00... la mig 3.00...så ganska ok..tycker jag.

Ha det gött

2009-01-02 @ 21:31:15
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Svar till CAT: Så synd att jag påminde dig om semlorna nu, när du ska håll dig ifrån onyttigheter. F´låt!

2009-01-02 @ 22:57:49
URL: http://junitjejen.se
Postat av: tess

Jooo de e bättre men kroppen är ändå inte med å ja vet inte ja har landat i nå må dåligt läge... dumma jag //Tess

2009-01-02 @ 23:30:10
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback