Natti

God kväll, eller kanske snarare natt!
Det tar några timmar att varva ner efter att man jobbat kväll!
Maken har träning varje tisdag och torsdag och då jag börjat jobba
ända till 21.30 vissa kvällar så blir det svårt att få ihop det här hemma
om grabbarna ska vara ensam.
Det hjälper inte att man tillrättalägger allt och säger vad som ska
göras när vi är borta.
Det slutar ändå alltid på samma sätt!
Flera samtal till min mobil med en massa tjafs bara!
Bara inse att farfar behövs här dom kvällarna!

Idag var jag alltså på möte med skolan och BUP.
Berättar närmare vad dom gick in på och vad vi kom fram till,i morgon
då det var en hel del vi pratade om!
Mina ögonlock börjar kännas tunga nu så et är nog dags att sussa
några timmar innan barnen ska upp och till skolan!

Kram på er och god natt!


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hoppas du har sovit bra och vaknat pigg och kry!

2009-01-16 @ 08:54:02
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Vaniljis

Hoppas jag med! Har du ledigt idag eller? Hoppas BUP-mötet var ok!! Kram till dig.



2009-01-16 @ 10:37:03
URL: http://vaniljis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback