Huckleberry Finns äventyr!!

Usch, dagarna bara rinner iväg!
Snart börjar ungarna skolan och jag börjar på mitt nya tillfälliga jobb!
Dock inget jag ser framemot men det kan ju lätt bli så bara för att man
känner sig osäker inför sådant som är nytt!
Bara att ta det lugnt och ringa chefen och be att få genomgå en hälso-
undersökning och försöka få bort nätterna!
För dem klarar jag inte!

Gubben kom hem från Boden och var lite putt!
Hade skjutit personligt tävlingsrekord men slutade ändå "bara" som femma!
Men det är ingen ide att misströsta!
Bara att ta nya friska tag =)

Försöker få grabben att titta Huckleberry Finns äventyr med mig!
Jag tyckte den serien var kanonbra när jag var liten men den var tydligen
lite för gammal för att falla honom i smaken ;)
Men skulle jag få honom att börja titta den så tror jag ju att han skulle gilla
den,han med!

Har en tvätt kvar att hänga och sedan ska jag krypa till sängs!
En ny dag väntar i morgon!

Kram på er


Kommentarer
Postat av: anne

Vad tävlar "gubben" i?

2009-01-04 @ 18:26:45
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback