I'm alive

God kväll!

Nu är det ett tag sedan jag uppdaterade bloggen för jag har bara inte haft ork och ro att skriva!
Hela jag känner mig alldeles rastlös och vet inte om världen är upp eller ner just nu men jag lovar att jag ska tala om det för er när jag kommit fram till det =)

Det händer inte så mycket nytt på fronten här hemma.
Grabbens medicin funkar inte så bra och detta måste vi ta upp med läkaren!
Fick just i dag ett brev hem om den telefontiden som skulle sättas upp när han kommer tillbaka.
12 maj....
Det är ganska länge att vänta men det får fungera!

Yngsta grabben har inte för avsikt att ens fundera på att gå till skolan men vi får kämpa på när vi hör något från den andra skolformen!
MEN!!
Han gick ut här en eftermiddag!
Han ringde till en  kompis här i närheten och gick dit eftersom kompisen är allergisk mot hundar!
Gissa en mamma som var glad här hemma??!!

Dottern har fått praktik på Kiruna Tidningen eftersom hon älskar att skriva!!
Nästa tidning ska publicera en dikt hon skrivit och så ska hon få göra bok, musik och ev film recensioner!!

Och mammsen då?
Jo jag hänger med än även om jag bara vill rymma ifrån mitt liv ett tag!

Hoppas ni alla får en underbar helg!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Hej vännen!

Idag verkar det gå att kommentera på din blogg... det har varit stopp i flera dagar...



Blev så glad när jag läste om dotterns praktikplats på tidningen. Låter ju alldeles perfekt!

Hoppas det skall lösa sig för pojkarna också!



Kramar till dig!

2009-04-21 @ 19:05:20
URL: http://alicebm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback