UR FORM ;)

Hej vänner!
Ska försöka ge mig till att skriva ett litet inlägg nu
men jag fattar inte varför allt känns så fruktansvärt motigt!

Det är jobbigt att behöva vakna.
Jobbigt att få iväg ungarna på morgonen.
Jobbigt att man vet att man måste gå och jobba.
Och framför allt jobbigt att behöva gå och jobba.
Jobbigt att ringa de samtal som behövs ringas!
Och jag kan dra på det i flera dagar!

Jag håller iaf på att fixa så att jag kan vara ledig från
1Dec-4Jan!
5 härliga veckor...
Och i december då det är som mest att stå i!
Men på något sätt har jag svårt att glädja mig åt ledigheten!
För jag har inge pejl på vad som händer efter det!
Vart kommer jag att hamna sen?
Och för hur länge?

Så det är så mycket som känns oroligt just nu.
Men det kommer säkert att ordna sig!
Nu får jag försöka ta allt med ro.

Får försöka använda mig av ordspråket "En dag i taget"
Men jag är ingen sådan människa tyvärr!

I kväll jobbar jag och sen är jag ledig 5 dagar!
Fy så skönt det ska bli!
OCH har även lyckats fixa till schemat så att jag blir ledig
tio dagar i samband med oktoberlovet  ;)

Men det är det slut med sen =(
Det har varit så skönt när man kunnat vara med och påverka sitt
eget schema och ledigheter.

Nå, bara tänka positivt och tänka på att jag inte behöver jobba mer
än 55%, inte förren efter Juni 2010 iaf!  =)
Så då kanske det känns lättare!!!!

Nu ska jag gå ner och fika!
Har grabbarna hemma som säger att dom inte mår bra?
Är nog lite lur där!
Som den ena grabben sa då han var en 6-7 år kanske och
jag frågade varför han inte orkar gå till skolan och vad som var fel!
"Jag är ur form", svarar han!
Kan man annat än skratta??  =)

Ha en underbar dag mina kära vänner!
KRAM



Kommentarer
Postat av: anne

Jaa du, du låter ganska sänkt. Vad har hänt på jobbfronten, jag har nog missat något?

2008-09-30 @ 20:52:38
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

fanx för snäll coment =)

2008-09-30 @ 21:21:53
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback