HJÄLP!!!!!

Fy fasen vad livet suger ibland!!!
Det verkar vara omöjligt att komma ur detta ekorrhjul när man väl hamnat där!!
Nu har denna helgen gått åt till att må bara så jäkla skit som man kan!
Jag och gubben har grälat från Fredag eftermiddag och jag vet inte om det är slut än!

Jag orkar bara inte gå omkring och må så här!
Jag fattar verkligen att han kan må dåligt när det är höst och jag mår också dåligt!
Vi lever under jobbiga förhållande med barn som kräver allt!
Hela tiden!!
Vi har inte en timme för oss själva känns det som!
Men vi vet hur det är och det finns inget vi kan göra åt det!

Men var och en måste ta sitt vuxenansvar och så är det!
Barnen går först!!
Har man valt att skaffa barn så är det så!
Hur tungt det än må vara!

Och jag kan inte trots att jag ibland bara vill dö, göra annat än att fungera i
den vardag vi faktiskt lever i!
Jag kan inte lägga mig ner i ett dygn och bara önska att omvärlden försvann!
För det är så mycket som ska anpassas för att vardagen ska flyta!

Men nu ORKAR JAG FAN INTE MER!
 
Hoppas ni alla får en bra vecka!
Kram


Kommentarer
Postat av: jayne

Usch...säger jag bara--- hopaps det blir bättre...att ni reder ut detta!!!

Tänker på dej..kram

2008-09-22 @ 20:07:26
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Pia

Men söta vännen, är det så illa? Finns det ingen som kan avlasta er under en eftermiddag, kväll eller natt? Det känns som om du och din man inte får tillräckligt med "egentid", tillsammans eller var för sig.. I nuläget, med all ilska, tror jag att du skulle behöva komma bort en stund och få tänka egna tankar och reda upp saker och ting hos dig själv.. Önskar jag kunde göra något för att hjälpa dig.. Om du bara bodde närmare Umeå så... Jag gör det enda jag kan göra just nu och det är att skicka massor av energi till dig och din familj. Kram Pia

2008-09-22 @ 20:10:20
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Men vännen vad det är mycket för dig! Tänker på dig!



Kramar

2008-09-22 @ 20:33:10
URL: http://enannanmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback