Nedrans knäck!

Nooooo!!
Vaknade efter någon timme och hade sådan tandvärk så jag vill skrika!
Jag kan garantera att det är dom där nedrans knäcken som smyger ner
i varenda liten spricka eller om man har nått hål...
Sprider sig ner i tanden och grrrrrr......aaaaaauch..........så ont det gör!!!! =(
Upp och borstade tänderna ännu en gång ordentligt och vid 04.30 kunde
jag somna igen....
Och jag som älskar knäck  =(

Skulle köra barnen till skolan som varje annan morgon...
Kallt och jäkligt ute så jag skulle starta bilen innan!
Men nähä!!
Den ville inte!
Den sista gnuttan av liv i batteriet dog snabbt ut då jag försökte starta den!
In och ringa farfar så han kunde komma och hämta barnen till skolan!
Men vete sjutton hur jag ska komma iväg på mötet med BUP idag!
Och efter BUP ska jag ju raka vägen till jobbet!
Får kanske lösa det så att jag tar makens bil och han får åka med någon annan
upp till träningen i kväll.
Sen hur det löser sig i morgon,det är en annan femma ;)

Nu ska jag lägga mig och vila en stund efter nattens härliga tandvärk =(
Hundarna får stå med benen i kors en liten stund till!
Dom brukar ändå inte vara så intresserade att ta sin promenad när det är -20
utomhus!

Jag önskar er alla en bra dag!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Vaniljis

Har läst lite här under för att hinna ikapp. Vad roligt att pojken kom iväg till skolan. Önskar jag kunde ge dig lite styrka så allt känns lättare med det andra. Skit med bilen, du! Hoppas det löser sig!! Ha en bra dag nu. styrkekramar

2009-01-15 @ 09:10:28
URL: http://vaniljis.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Ibland jävlas det mer än nödvändigt kan man tycka... hoppas dagen blir bättre!

2009-01-15 @ 12:18:43
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Tanten

Tandvärk är vidrigt. Skickar en dosis tyck synd om.

2009-01-15 @ 16:15:59
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Men snälla vän - inte tandvärk också!!! Kramar och varma tankar i massor till dig!!

2009-01-15 @ 21:27:14
URL: http://alicebm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback