Till mig,vidare till er!!

Igår fick jag denna awards av Jayne och denna fick jag även mottaga lite tidigare av Ia!
Tack,tack och åter igen TACK!
Det känns varmt i hjärtat!



Här kommer litet förhållningsorder för utmärkelsen:
*Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
*Länka till personen som utmärkelsen kom från.
*Nominera minst sju andra bloggar
*Länka till dessa bloggar i din blogg
*Lämna ett meddelande till personerna på deras blogg.

Men jag ger denna awards till alla de bloggar jag läser!
Ni vet vilka ni är!
Ingen nämnd och absolut,absolut INGEN glömd!
Många pussar och kramar till er alla!



Kommentarer
Postat av: jayne

gokväll på dej

Sitter här och försöker hålla ögonen öppna....

2009-01-30 @ 22:30:12
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback