Fy sjutton för envisa hundar!

Ännu en natt med tandvärk MEN inte lika hemskt som förra natten så jag känner mig lite gladare över det iaf!
Men det får nog bli ett samtal till tandläkaren i morgon ändå.
Men som det ofta kan gå så har det väl försvunnit lagom till i morgon!

Grabben var så glad igår efter dispyterna med dom andra grabbarna och tjejerna i fredagskväll.
En av killarna i klassen som är en glad,trevlig och poppis kille och som inte sjunker på låg nivå och retas och är taskig med andra, hade kommit hem från Kina och Thailand under natten mot lördag.
Och tillsammans åkte dom upp och kollade på match uppe på Matojärvi islada.
Ni vet den islada som uppfostrat en del kända ishockeyspelare bla Börje Salming och målvakten Pekka Lindmark!
Den isladan rivs nog aldrig om det skulle råka finnas ett litet spår kvar av dem...hihi....
Dom har varit hit någon gång och spelat typ "kändis" matcher mot rådande Kiruna lag =)
Lite kul tycker jag iaf =)
Men iaf så mådde grabben mycket bättre när han kom iväg med den andra kompisen igår!

Dottern har nog lust att strypa en liten tax...
Klyva honom på mitten och äta upp honom som kvällsmål....
Urk, kanske inte allt för trevligt med tanke på vilket vidrigt kräk hon tycker han är just nu!
Som tack för all hennes kärlek så kissade han i hennes dubbelsäng igår!!
På bäddmadrasser, och täcken!
Båda täckena så det kändes ju roligt!
Mitt i natten kom hon dessutom ner och var ännu mer rosenrasande.
Då hade hon av någon anledning prövat använda sin mobil som legat på sängen vid olyckstillfället och så klart så funkade den INTE!!
Hon var så arg så jag trodde hon skulle börja gråta!
Jag tog upp telefonen och mycket riktigt, det var fukt inne i den.
Torkade av den och bad henne lägga den på bordet att torka i natt!
Som tur var så funkade den i morse för det vete tusan om han hade överlevt denna dag annars!
Är så trött på hans dumma saker han har för sig!
Här gläds vi åt att han slutat pinka inne!
Jo tjena!!!!

Idag ska jag försöka få gardinerna bytta här hemma!
Julsakerna är ju veck men gardinerna blev kvar då jag bara inte ides eller orkade.
Men kanske man får göra ett ryck!

Nu ska jag iaf fika något för min mage knorrar och skriker och ber efter nått!!
Ha en underbar söndag på er alla!
Kramar i massor!


Kommentarer
Postat av: tess

Tusen tack... vi har haft de bra å ja hoppas även ni har haft en bra helg. //Tess

2009-01-18 @ 16:28:36
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Anna

Ååå jag känner igen det där med att kissa lite här och där, jag har en katt som gärna kissar på allt som ligger på golvet.



Jag har oxå julgardiner kvar i både kök och vardagsrum, tänkte ta bort det i helgen MEN det blev inte såå ;-P



Kram på dig

2009-01-18 @ 18:07:46
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för din kommentar till mitt inlägg.

Mimik, det var ordet jag sökte, men inte hittade,

precis det jag menar..



Kram på dig

2009-01-18 @ 21:03:36
URL: http://annalexing.blogg.se/
Postat av: anne

Men jag trodde han slutat med det där!?!

2009-01-18 @ 21:58:55
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Menar du verkligen att GUBBEN slutat pinka inne!?! ;)

Din senaste kommentar var litet lustigt skriven, fniss!!!

2009-01-18 @ 22:30:56
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback