Så städar vi lite igen då.....

Söndag....

Hela härliga lördagen gick åt till att städa och gräla med gubben!
Han fattar inte att han inte är den enda som mår dåligt!
Vi har en tuff situation MEN han är inte den enda som är slut!
Så nu är allt bara SÅ JOBBIGT här igen!

Barnen spelar sin musik, spelar CS och tjoar samtidigt!
WHY?
Kan dom inte göra en sak i taget????
Nu ska jag gå ner, sätta mig och äta något med barnen och sen
är det väl bara att börja städa här hemma igen!
Och tvätta skulle jag behövt göra om gubben hade kunnat tänka sig att fixa
maskinen!
Men det blir väl när han inte har fler par rena kalsonger!!!

Ursäkta min muntra inställning till denna underbara Söndag!
Ha en bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: jayne

Ja.... du... Jag förstår dej... tyvärr kan jag säga.

Minsn en helg här hemma då sonen hade ett projekt som ej var klart. Vi hade haft diskussioner med läraren, som hade satt ihop sonen med en MVG tjej. DE skulle tillsammans skriva om Marseille. Bra tänkt av läraren... hmmm

Hela helgen satt jag och sonen.. maken försökte väl.. men min irritation, sorg, ja... gjorde mej arg...så grymt arg. Han fick för allt... han svor, jag svor och sonen svor..

Några dgr senade sitetr vi på möte i skolan: Då säger läraren: Ja men V klagade inte, han tyckte det var kul.

VA?????????????????? KUL???

Nej, han hade sagt ;Skönt att vara klar. hmm



ja du... våra älskade makar... vår underbara situation... tur man är kvinna.. vi kan ju fixa detta.. klart vi kan!!!



Mina tankar går till dej..försök att sålla bort denna irritation..låt tvätten vara, bestäm dej för att ok.. DET är makens grej...så... han fixar det när han fixar det.. får vara hans ansvar.. inget du kan göra ngt åt.. lägg ingen eneregi på det alls.. )lätt sagt.. jag vet!!!).



KRAM....

2008-09-21 @ 14:28:13
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Pia

Puh!! Har själv städat hela huset härhemma, o tvättat, o plockat, o diskat, o vattnat blommor und zu weiter... Ibland känns det som om jag är ett oavlönat hembiträde! Men jag vill ju oxå ha sakerna gjorda på "mitt sätt" så ibland får jag skylla mig själv :o)

Kram!

2008-09-21 @ 17:39:23
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej igen! Kan inte bloggens vett och etikett så därför kollar jag med dig om det är ok att jag länkat till din sida på min blogg?? Jag vill att mina vänner ska hitta till din sida för den är så bra.

2008-09-21 @ 19:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback