Jag orkar inte vara vaken....

ONSDAG!
Äntligen ledig!
Hela denna dagen har gått till att....sova.....
Mmm, jag vet!
Helt meningslöst!
Men jag kan inte göra något åt det!
Å andra sidan satt jag och dottern uppe rätt sent igår och vi
gick ner och fikade lite innan vi gick till sängs!

Men just nu är jag inne i en sådan fruktansvärd trötthets period så
jag hade nog lätt kunnat sova ett dygn nu känns det som!
Jag vet inte vad jag ska göra snart!
Alla pratar om hur viktigt det är att promenera osv för då blir man
mycket PIGGARE!
Jag VET det men vad gör man när orken sviker och man nästan inte orkar
ta sig ut till brevlådan??

Men jag vet att det är all stress och oro som tagit ut mig igen!
Att inte veta hur det blir med jobb och vart man hamnar!
Hade man kunnat ta vilket jobb som helst med vilka tider som helst
så hade det ju funkat!
Men planering är det viktigaste för att det ska funka här hemma!
Och så detta vårdbidrag man väntat beslut om...
Vecka efter vecka!
Och jag trodde och hoppades på att kunna gå ner i tid från 1 september...
Vi är i mitten av September nu!

Nå, vi får hoppas allt stabiliserar sig snart!
Och att det blir lite ljusare ute då snön lägger sig!
Så KANSKE man blir lite piggare!

Ha en bra dag på er!
Kram


Kommentarer
Postat av: Nisse

Aaa, om en sådan liten sak kan pigga upp en, så kanske problemen inte är så ofantliga ändå?? =)



2008-09-17 @ 14:51:17
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/
Postat av: Nisse

Aaa, och det är det jag gör. haha!



såå skönt.



Inne på femte säsongen nu =)

men när det tar slut då, vad ska man se då?



Har du ngt bra tips?:D

2008-09-17 @ 14:57:46
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/
Postat av: jayne

jaaaaaa...alltid är det..men kanske sen..kanske då...kanske..kanske. Jag hopaps verkligen att saker och ting komemr ordna sig för er...

Ang vår käre rektor..ja.. han hade ju dessutom läst våra mail, läst vår anmälan till skolverket och våra tankar kring skolans yttrande.. SÅ

jag ahde uppskattat mer om han sagt Jag förstår att detta..och detta..och detta...ställer till det. Jag har udnersökt.. vi har nu beställtt böckerna.. vi har nu gjort ditt o datt...är det ngt mer ni funderar på..osv..

DÅ...ja... Som jag sa.. Om man har dyslexi är det väl självklart att eleven ska ha inlästa böcker.. ska man i två år diskutera detta än..ska detta stå kvar på åtgärdsprogram efter två år.. och ÄNDÅ inet fungera...fattar jag icke.

Men..visst..han förstod ju.. wow.. ska jag vara glad? Ingen annan som förstår oss,...??



EVK- Elevvårdskonferens.

2008-09-17 @ 15:00:55
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: tess

Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn. Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden. Hon dog i en ovanlig form av cancer.



Peter har givit sig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden. Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda. Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.



Ni hjälper honom väll??



Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.

http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

//Tess

2008-09-17 @ 19:24:01
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: anne

I fablernas värld! Dottern har lyckats hitta rätt på Drutten och Gena någonstans på webben, jag fattar inte var.



Jag har funderat på om tröttheten jag också känt kanske varit ett virus!? Jag känner mig bättre sen några dagar tillbaka.



Något nytt på jobbfronten?

2008-09-17 @ 19:56:03
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback