Fy så jag mår!! =(

Urk!
Nu känner jag mig proppmätt!
Varför har man alltid en förmåga att överäta??

Lagade först mat.
Stekte fläsk, broccoli och gjorde en ostsås som jag hällde i det stekta i och
till det kokade jag spaghetti.
Sen gjorde jag och dottern kladdkaka.
Hon gör en egen för hon vill inte ha sin kladdkaka så kladdig...
Logiskt?
Nope ;)
Men min är KLADDIG...
Receptet kommer från lillebror och hans sambo.
Den rinner lite och så har jag chokladbitar på från Marabou Dajm chokladkaka.
Och så klart lite vispad grädde!

Och nu?
Jo...JAG MÅR ILLA!!!
Men till i morgon har det gått över och man klarar en eller två bitar till  =)

Sitter här vid datorn och lyssnar lite på musik och känner mig ganska trött faktiskt.
Inte så konstigt då klockan är 23.40.
Kanske man skulle krypa ner i sängen med sitt illamående i stället!

Hoppas ni andra inte mår illa utan får en lugn och skön natt!
Ta hand om er!
Kram


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: eller hur, alla är vi olika och unika :)

2008-09-05 @ 23:46:03
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback