Det stormar fortfarande neråt södra Sverige!

Ska gå och lägga mig efter ännu en lång dag!
Jag har suttit och skrivit lite med vänner och det gör
man som bäst på kvällen när barnen trillat ner i sängen
och det är tyst omkring mig!

Tack min kära dotter för min design!
Vi måste bara reda ut vem som snodde min
Döskalle och mina kort! ;)
Som du vet så är det ju inte som det ska att
vara anonym på bloggen!
Då är man ju ingenting som människa!
Jag är ändå lur på att någon som vill mig illa
och komma åt min blogg, snodde allt jag hade  ;)

Jag var bara tvungen att gå in och kolla om det stormar på Porats sida än!
Och baske mig!
Trots att jag försvann med mina ynkliga kommentarer och
min enorma avundsjuka över hennes stora blogg och
innehållsrika liv så är hon fortfarande lika dum!
Hon är fortfarande lika nedlåtande!
Hon klär sig fortfarande i för små kläder!
Varför inte köpa en kjol där tyget räcker till båda låren??
Ja det är mig en gåta!
Och så allt detta skryt!
Om alla hennes tillställningar!
Konstigt att man inte ser ett enda foto från dom!
Det enda jag sett var när hon stod i en klänning sytt av någon kompis gissar jag, av tyg 
köpt på konsum och kronan på sne!

Och så naturligtvis hennes alla goda råd till alla runtomkring!
Gör si och gör så!
Då kommer ni "så här långt"!!
Till Porats bakgård då??

Och det som förundrar mig då hon talar om hur stor och framgångsrik
blogg hon har är...
Varför lämnar folk nästan aldrig kommentarer?
Om hon har 25000 tusen unika läsare per vecka så ger det ca 3500
läsare per dag!
Och om merparten av de 3500 läsare gillar hennes blogg varför är
det då mest endast några ironiska, "gillar ej det du står för"
kommentarer på hennes blogg?
Hmm, måste vara jag som är korkad för jag får inte ihop det!

Men nu ska jag inte fundera mer utan sova gott!
Porat får vara till någon annan dag.
För jag gissar att vi inte sett det sista av henne än!

Ha det bra!
Kram




Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Godmorgon vännen - spännande med nytt utseende på bloggen - jättefint!



Nu har t o m jag varit inne på nämnda blogg en gång och egentligen borde mitt besök där registreras som två, eftersom det var både första o sista gången;)(Såná "dubbelbesök" görs säkert på min blogg också - det är jag övertygad om:))



Men som du redan vet är din blogg, en blogg jag gärna och ofta ÅTERKOMMER till!!



Önskar dig en riktigt bra dag!

Kram

2008-09-12 @ 07:48:10
URL: http://enannanmamma.blogg.se/
Postat av: Peter PC Carlsson

Tja ibland är det svårt att bli klok på en del saker. Oftast för att de inte alltid är sanna. Det är över huvudtaget mycket som inte är sant av det vi läser i bloggvärlden.



Jag brukar ta de flesta bloggar för vad de är, en persons spegel av den den vill vara. Det är inte samma som den den är.

2008-09-12 @ 11:43:38
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: anne

Porat är som PC Carlsson säger, en egendomlig återspegling av den hon önskar att hon vore. Gå inte in på sidan, inte ens för att se vad som händer. Du blir du ju en av alla hennes 25000 "fans"!

2008-09-12 @ 13:46:43
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback