Nej, nu räcker det....

Nu har allt gått lite över styr här!

Porat börjar bli lite hysterisk!
Då hon inte hittar ord så blev jag ytlig, feg OCH anonym då jag inte har ett foto på
mig ute i min blogg!
Sorry gumman!

Feg?
Nja, har inget behov av att exponera mig själv varken i små kläder eller annat!
Ytlig?
Det handlar väl då verkligen inte om det!
Ytlighet handlar väl om annat!
Anonym?
Inte mer än de flesta andra!

Men sen försökte Porat att sätta in nådastöten!
Rakt i hjärtat....
Kanske jag faller ned...död....

Jag förklarade i ett tidigare inlägg att jag är ganska nöjd med mitt liv och att jag
älskar mina barn mer än allt annat här i världen!
Enligt henne hade jag skrivit  det inlägget och nämnt barnen endast för
att få beröm!?!?

Jag behöver varken få beröm eller betalt!
För med ett hjärta i kroppen gör jag det alldeles gratis!

Porat kommenterar ofta "låg-hög nivå" i sina inlägg så jag ska göra det jag med!
När hon drar in barnen i diskussioner, vilket hon påstår att hon inte gjort, så har man nått en låg nivå!
Då har hon nått så lågt så att hon krälar på marken jag går på!

Sen försvarar hon sig med att hon har inte tagit upp något om barnen utan det har jag gjort!
Och att jag utnyttjar dem för att komma åt henne och hennes blogg!
Men alla som kan läsa och läser hennes kommentarer på min blogg ser nog
att så var tyvärr inte fallet!

Och trots att det inte var henne vi pratade om så måste det vara bra mycket bättre att vara en mamma med dåligt självförtroende(?) än en mytoman till människa som inte verkar kunna skilja på vad som är verklighet och fantasi längre!

Porat kallar det det hon skriver och säger i sina inlägg och kommentarer som åsikter, och när hon skriver
något andra ser som opassande så har hon bara gett igen för något den skrev!
För i hennes värld hoppar bara alla på henne!
För att "vi" är avundsjuka på hennes underbara liv?
Hennes enorma framgångar?
Hennes pengar?
Hennes fina jobb?
Hennes proffsfotografer, frisörer och så vidare?

Nej Gumman, jag är inte avundsjuk!
Jag lever i verkligheten!
Jag behöver inte hitta på ett liv trots att det hade varit drömläget då
jag är anonym, feg och ytlig!

Jag ber mina läsare om ursäkt för att jag sjunkit ner på småbarnsnivå ibland de sista dagarna men denna
Bloggare kan verkligen ta fram ens värsta sidor!
Och när hon tillslut inte fixade det själv då dök vänninan §uperjuristen upp på allas bloggar och talade om hur smarta vi var!
§uperjuristen och H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N...
Vilket radarpar!
Men nu får det vara bra!

Förvisso har hon sett till att min blogg fått SÅ många läsare och jag har bara fått bra respons men det är inte värt det!
Hon stjäl för mycket energi och sprider för mycket negativitet omkring sig!
 
Så det är bara önska henne lycka till med sitt kreativa, lyckade liv!  =)
 Er andra önskar jag en bra natt!
Ta hand om er!
Kram







Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej hej.. hoppas allt är bra här. skumläste lite i din blogg.

2008-09-10 @ 00:29:30
URL: http://winey.blogg.se/
Postat av: Pia

Har läst hennes blogg och fattar ju inte vad som är så speciellt med henne.. Bekräftelsebehov till tusen har hon i allafall.. men gillar man inte någons blogg; sluta läs den då!!! Bra att du klipper här och nu för att slösa sin dyrbara energi på sådant här; ja det är bara onödigt.. Fortsätt vara som du är, älska dina barn och dröm DINA drömmar! Kram Pia

2008-09-10 @ 10:10:07
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Vet du min kloka vän, för mig är du inte anonym....men jag behöver inga foton för att "se" vem du är och vad du står för..det har jag läst mig till...Du delar med dig av dina sunda värderingar och din verklighet. Tack för att du gör det! För mig är "bilden" av dig helt klar och den är enbart positiv!

Tillåt inga energitjuvar stjäla mer av din styrka!



Kramar i massor

2008-09-10 @ 10:46:06
URL: http://enannanmamma.blogg.se/
Postat av: Pia

Det är bara att konstatera att vi har olika mål här i livet.. vissa(bl a "ni-vet-vem") har kraftigt bekräftelsebehov och känner att de behöver tala vitt och brett om det.. Vissa bloggar hamnar INTE på mina favoriter, men din gör det definitivt!! Rättare sagt, den finns redan där!! :o)

2008-09-10 @ 15:07:24
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Peter PC Carlsson

Just så kan det vara, ibland drar vi slutsattser och går vidare.



Jag brukar lite då och då gå in till både hetiginan och till superjuristen och finner ett nöje i att läsa det som skrivs.



Men kom igen, allt är ju enbart blogg. Det är bara verkligt och bara något vi ska ta till oss om vi vill det.



That´s my life.



Ha det så gott!



PC

2008-09-10 @ 15:11:43
URL: http://enbart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback