Mitt Fredags-Guldregn!

Fredag...
Och till helgen är det jobb!
Men det får ju gå!

Jag blev utvald i Jayne's "Guldregn" och blev så glad!
Så nu tänkte jag dela med mig till "5" stycken jag med!

Då du Jayne står först på min lista över de jag hade velat ge
extra cred och många kramar, så gör jag det!
Du kämpar så hårt men har alltid ett ord och en kram över för mig och andra!

Den andra jag vill ge ett guldkorn till är min dotter!
Du kämpar också hårt för att få allt att flyta!
Kram

En tanke och en kram ger jag till tess som oxå verkar ha det tungt mellan varven!
Jag hoppas du snart får må bra!

Många kloka ord och tankar delar anne med sig av till mig!
Tack!

Det femte guldkornet vill jag dela upp till mina 2 systrar Anna och Carro  för att ni är ni,
samt till Britt-Marie som kommer med massor av uppmuntrande ord!
Ni får oxå dela det med Daniel som alltid får mig att skratta med sina inlägg och härliga
kommentarer!  =)

Det var min nominering!
Hoppas ni får en bra fredag kväll och en underbar helg!
Kram på er!




Kommentarer
Postat av: jayne

Ohhhh....så rörd jag blir.. TACK så jättemycket....du förgyllde min kväll.

Va fint du fått det...wow... känner inte igen mej juh...

KRAM på dej du underbara bloggis

2008-09-26 @ 19:08:48
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Britt-Marie

Tack,tack vännen! Blev så jätteglad! Och tack själv för alla tankar och ord. Önskar dig också en riktigt underbar hösthelg......



Kramar

2008-09-26 @ 20:33:40
URL: http://enannanmamma.blogg.se/
Postat av: anne

Tack snälla för utmärkelsen! Det är alltid ett intressant och givande utbyte med dig! Jag får väl klura på ett eget guldregn kanske?



Skönt att du fick sova under din ledighet, du behövde det säkert.



Kram.

2008-09-27 @ 17:14:40
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback