Jepp,I'm alive!!!

Hej på er!

Tänk att man inte har något nytt och roligt att skriva!
Den här enorma tröttheten tär på en så otroligt mycket!
Jag tror faktiskt jag hade kunnat sova hur mycket som helst!
Men det funkar ju inte,nä....

Idag fick jag börja med att ringa dotterns lärare på morgonen.
Vi har på ett av mötena kommit överrens om att vi måste ha mail-kontakt
om det är några förändringar!
Förlåt, jag ska bättra mig och försöka komma ihåg, säger hon.
Och det är mänskligt att fela...
Så vi pratade om vad som händer idag och kom fram till att N bara har en lektion idag.
Så jag kör upp henne och lämnar av henne.
Åker på stan och parkerar bilen och tänkte kila in på Intersport och leta
bad-byxor åt grabben...
Då ringer hon och ber mig hämta henne...
Det var ingen Svenska lektion vilken skulle varit den enda lektionen idag!
Så det var en onödig tur upp!

Nå shit happens!

Nu ska jag koppla av en liten stund!
Ville bara titta in och skriva hej så ni vet att jag lever!
Kram


Kommentarer
Postat av: jayne

Men... du pratar med en lärare som ska maila vid förändringar... hon ber om ursäkt.. men säge ringet om svenskan...??? EHHH



Skulle ni också gissa det??Märkligt...märkligt...märkligt.

Ja..imorgon gissar... nej.. det törs jag inte.. jag får helt enkelt HOPPAS på en bra dag

2008-09-15 @ 21:24:23
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Nisse

Det går finfint med OTH =)

Är inne på slutskedet av fjärde säsongen, avsnitt 15 som jag ska se nu. Ska ta hem femte säsongen med.



Har gått rätt så snabbt att kolla dessa säsongen, är helt såld på serien!!!!



Sitter här och snyftar för mig själv, haha!

2008-09-15 @ 21:34:15
URL: http://nisseeggbert.webblogg.se/
Postat av: jayne

Ja du... där skrev du det... det som för andra kan vara ett litet misstag... är för oss ännu ett misstag... ännu en gång ska vi acceptera och försöka förstå... för dte måste man ju... förstå. Stackars de---som har så mkt att göra...

Hm.. ta en dag i mina skor... hörredu du...

Kram

2008-09-15 @ 22:05:40
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback