Bara njuta och inget göra..... NOT!

Alltså!
Min blogg är ju grymt tråkig i jämförelse med så många andras då
jag är så dålig på att lägga in foton!
Men jag ska FÖRSÖKA bättra mig  =)
Är bara så nedrans slö  ;)

Jaha...
Så vad ska man nu ägna ledigheten åt för kul??
Shoppa loss?
Åka på semester?
Sova på hotell?
Äta ute varje dag?
JAAAAA!!!!!!

Skojar bara  ;)
Det blir väl det vanliga!
Tvätta?
Japp,har hur mycket tvätt som helst som väntar på mig!
Städa?
Jajamensan!
Finns hur många dammtussar och fläckar som helst ;)
Och ja...
Gården skulle ju behöva städas upp!
Helst med tanke på att den första snön redan fallit...

SÅ!
Ledighet?
Nja  ;)

Hoppas ni alla får en underbar natt!
Kram



Kommentarer
Postat av: Pia

Aj så eländigt det låter! Försök att hitta något positivt att ägna dig åt oxå.. inte bara hushållsgöromål.. Här kommer lite peppning! PEPP!! Kram, Pia

2008-10-01 @ 00:03:07
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback